مسابقه دلنوشته عاشورایی برگزار می‌شود 

مسابقه دلنوشته عاشورایی برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
یعقوب خادمی گفت: مسابقه مجازی دلنوشته عاشورایی ویژه گروه سنی نوجوانان برگزار می شود و در همین راستا نوجوانان می بایست دلنوشته ای با موضوع عاشورا نوشته و فردا هم زمان با عاشورای حسینی برای ما ارسال کنند.

«یعقوب خادمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های کانون شهید خادمی در دهه اول محرم، گفت: یکی از برنامه های فرهنگی این کانون به مناسبت فرارسیدن عاشورای حسینی، برگزاری مسابقه نقاشی عاشورا ویژه کودکان است که با هدف آشنایی کودکان با محرم و عاشورا برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ایوب خادمی جازموریان افزود: همچنین مسابقه مجازی دلنوشته عاشورایی ویژه گروه سنی نوجوانان برگزار می شود ودر همین راستا نوجوانان می بایست دلنوشته ای با موضوع عاشورا نوشته و فردا هم زمان با عاشورای حسینی برای ما ارسال کنند.


وی بیان کرد: اجرای چله قرائت زیارت عاشورا یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت ماه محرم است که به نیت سلامتی امام زمان (عج) و برای شفای همه بیماران مخصوصا بیماران کرونایی اجرا می شود.


خادمی ابراز کرد: همچنین اعضای کانون در این ایام با قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه هدیه به ساحت مقدس امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت برای شفای بیماران و دفع ویروس کرونا دعا می کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید خادمی ایوب جازموریان ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های کانون، پویش قرائت سوره فجر است که امشب هم زمان با شب عاشورای حسینی از بلندگوهای مسجد سوره فجر پخش می شود.


وی اظهار کرد: تداوم طرح شنبه های کتاب نیز با معرفی کتاب هایی درباره محرم، عاشورا و امام حسین (ع) در ایام محرم اجرا می شود.


خادمی اضافه کرد: طرح سه شنبه های تکریم نیز در ایام محرم با تجلیل از مادران شهدا و جوانان فعال مسجدی اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ایوب خادمی جازموریان عنوان کرد: علاوه بر این نیز هم زمان با ماه محرم دوره آموزش سبک زندگی اسلامی با محوریت امام جماعت مسجد آغاز شده است.
 

وی در خاتمه عنوان کرد: مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون در سیاه پوش کردن مسجد و برپایی مراسم عزاداری از دیگر برنامه های مناسبتی این ایام است.

پایان پیام/ 586